U zoekt een tijdelijke interim medewerker voor uw school

Een van uw leerkrachten of de intern begeleider is voor korte of langere tijd uitgevallen. U zoekt daarom een interim professional die tijdelijk in uw school aan de slag gaat. Bij ons bent u aan het goede adres. Sterke Begeleiding biedt een interim intern begeleider, een interim remedial teacher en een interim leerkracht aan voor alle scholen in het basisonderwijs. Onze mensen hebben veel ervaring met het tijdelijk invallen op scholen. Hun ervaring strekt zich uit van goed lopende scholen tot scholen waar veel veranderd moet worden. Zo zijn zeer zwakke scholen al geholpen door Sterke Begeleiding. Maar ook scholen met een basisarrangement hebben kennis gemaakt met onze interimmers. De feedback die wij van de scholen krijgen op het interim werk is positief: daar zijn wij met recht trots op. Samen met de school stellen we de opdracht vast waaraan gewerkt gaat worden. We kijken met elkaar of de interim kracht past in het plaatje van de school en in de opgestelde opdracht. Mocht dat niet het geval zijn, dan zullen wij daar open en eerlijk over communiceren. U heeft niets aan een interim kracht die niet blijkt te passen. Sterke Begeleiding gaat voor kwaliteit in een passende opdracht.

Eerdere opdrachten

Enkele opdrachten die wij in het verleden hebben uitgevoerd:

  • de zorg op (zeer) zwakke scholen is weer op het juiste niveau gebracht;
  • op goed draaiende scholen is de zorg verder uitgebouwd en verder verbeterd;
  • zwangerschapsvervanging van de eigen IB waarbij de zorg gewaarborgd moest worden;
  • er is onderzoek gedaan naar de kwaliteit van het taalonderwijs op de school en van daaruit zijn adviezen gegeven voor verbetering;
  • ook hebben we onderzoek gedaan naar de zorgstructuur en adviseerden we waar in de zorg de administratieve druk omlaag gebracht kon worden;
  • we hebben veel ervaring in coaching van leerlingen, leerkrachten en IB;
  • binnen een school waar het complete team vervangen is, hebben we geholpen met het opbouwen van het nieuwe team en de zorg weer op de rit gezet;
  • we hebben de communicatie met ontevreden ouders weer op gang gebracht en in een positieve relatie met de school gekregen;
  • het leerlingvolgsysteem is opgezet of geoptimaliseerd binnen diverse scholen;
  • ook bieden we ondersteuning aan leerlingen met specifieke behoeften: ADHD, ASS, TOS, DCD, terminaal ziek;
  • de structuur opnieuw aanbrengen in groepen die qua gedrag en leren in een negatieve spiraal zitten;
  • coaching op de werkvloer: ondersteuning en coaching  van de vaste leerkrachten op het gebied van structuur bieden, consequent gedrag vertonen richting de groep;
  • de rust is teruggebracht in groepen waar in een jaar jaar meer dan 20 leerkrachten hebben gestaan en weer vertrokken zijn;
  • we zoeken naar opdrachten waar andere leerkrachten of intern begeleiders niet aan willen beginnen: dat geeft onze mensen een goede uitdaging.

Kortom: zoekt u een ervaren iemand die snel zicht kan krijgen op wat gedaan moet worden? Zoekt u een communicatief sterke kracht, een harde werker? U heeft ze hier gevonden. Neem contact met ons op en we kijken naar de actuele mogelijkheden van onze interim krachten.

Prijsindicatie

Per opdracht wordt een prijsopgave op maat gemaakt. De zwaarte van de opdracht is mede bepalend voor het uurtarief en wordt in overleg met de school vastgesteld. Als leidraad worden de volgende uurtarieven aangehouden:

IB: vanaf €67,00

RT: vanaf €65,00

Leerkracht: vanaf €60,00

(prijzen zijn exclusief 21% BTW, reis- en/of verblijfkosten)

 

Als u contact met ons opneemt, geven wij aan wat er qua uren op dit moment mogelijk is. U kunt ook contact met ons opnemen via Sterke Groep, Interim-IB of Sterke leerkracht.

Sterke Begeleiding
Interim leerkracht

U kunt om diverse redenen op zoek zijn naar een leerkracht die tijdelijk een groep op uw school kan draaien. Peter Sterke zet zich in als interim leerkracht waarbij hij vaak wordt ingezet bij groepen waar opnieuw structuur aangebracht moet worden en zaken weer op orde moeten worden gesteld. Peter geeft zijn draai aan de situatie in de groep waardoor er vaak al snel een positieve sfeer in de groep ontstaat.

U kunt via ons meer informatie aanvragen en checken of Peter beschikbaar is in de periode die u zoekt. U kunt ook de site van Peter zelf bekijken.

Peter werkt landelijk en is niet gebonden aan een regio.

Meer...

Interim IB

Willemijn Sterke heeft ervaring als intern begeleider, op scholen die goed lopen, maar ook op scholen die niet goed lopen. Een school die (zeer) zwak beoordeeld is door de inspectie, is veelal onvoldoende beoordeeld op het onderdeel zorg. Willemijn kan ingezet worden als interim intern begeleider op een positieve draai te geven aan de zorg binnen de school, om opnieuw structuur aan te brengen, maar natuurlijk ook als IB-er die bijvoorbeeld het zwangerschapsverlof invult van de vaste IB-er.

Wilt u weten of Willemijn beschikbaar is in de periode die u wilt, bel of mail ons dan. Zo krijgt u altijd de meeste up to date informatie over haar beschikbaarheid.

Willemijn werkt landelijk en is niet aan een regio gebonden.

Wilt u Willemijns c.v. bekijken, ga dan naar haar Linkedinpagina.

Interim Remedial Teacher

Naast leerkracht en intern begeleider, is Willemijn ook remedial teacher. Ze heeft de Master SEN opleiding gevolgd en kan daarnaast haar coachende vaardigheden en kennis op gedragsgebied inzetten om kleine groepen kinderen te helpen een stap vooruit te zetten. Eigenaarschap van de kinderen vindt ze daarbij van groot belang en daar zal ze dan ook flink op inzetten.

Willemijn Sterke kan tijdelijk als remedial teacher ingezet worden voor kinderen die in korte tijd een inhaalslag moeten maken om bij te blijven bij het niveau van de groep. De combinatie van interim RT en interim IB kan gemaakt worden.

Wilt u weten of Willemijn beschikbaar is in de periode die u wilt, bel of mail ons dan. Zo krijgt u altijd de meeste up to date informatie over haar beschikbaarheid.

Willemijn werkt landelijk en is niet aan een regio gebonden.

Wilt u Willemijns c.v. bekijken, ga dan naar haar Linkedinpagina.